
СТО ФОРД Сервіс пропонує до вашої уваги нову послугу – повна заміна сервісного комплекту ГРМ для автомобілів Ford. Перед початком процедури ми проводимо повну або часткову діагностику, щоб кожен клієнт міг прийняти правильне рішення щодо подальшого обслуговування свого транспортного засобу, чітко розуміючи його поточний стан. Наші фахівці вже понад 10 років займаються обслуговуванням автомобілів Ford у Києві, пропонуючи професійний сервіс та доступні ціни. Записуйтесь на заміну комплекту ГРМ зараз!
Ні для кого не секрет, що сучасні автомобілі Ford оснащуються двигунами, в яких ремінь ГРМ занурений у масло. Внаслідок такого простого рішення значно знижується шум роботи агрегату. Але згодом, як і будь-яка деталь автомобіля, ремінь зношується, а масло потрібно міняти.
У середньому термін життя ременя становить близько 160 тис. км або 5 років після встановлення. В інтенсивних умовах експлуатації час проведення заміни може наступити набагато раніше. Тому потрібно завжди стежити за станом ГРМ, як і за іншими важливими блоками Ford. Адже ігнорування наявної проблеми може призвести до серйозних пошкоджень і набагато дорожчого ремонту!
Наприклад, якщо ігнорувати зростання шуму, що доноситься з-під капота, можна зіткнутися з пошкодженням поршнів й клапанів. Такі наслідки цілком реальні через обрив ременя ГРМ, а результат – необхідність у повному відновленні або заміні двигуна Ford. Часто трапляються випадки, коли через несвоєчасне обслуговування засмічується масло-приймач автомобіля. Це призводить до розшаровування ременя та нових пошкоджень.
Заміна сервісного комплекту ГРМ FORD здійснюється лише із застосуванням професійного обладнання. У СТО ФОРД Сервіс ви можете розраховувати не тільки на це, а й на швидку заміну блоку. Наші фахівці використовують запчастини від офіційних дистриб’юторів в Україні, які відомі своєю якістю та надійністю.
- Двигун Duratec – Sigma – Zetec S/SE – 16 клапанний бензиновий мотор з ремінним приводом без шпонок, модифікації об’ємом 1,25; 1,4; 1,6. Із системою зміни фаз газорозподілу VCT (Variable Cam Timing) обсягом 1,5; 1,6; 1,7
- Двигун Duratec – Rocam – 8 клапанний бензиновий мотор з ланцюговим приводом ГРМ без шпонок, з об’ємом 1,3; 1,6.
- Двигун Duratec HE 16 клапанний бензиновий двигун з ланцюговим приводом ГРМ без шпонок, об’ємом 1,8; 2.0. З системою VCT, обсягом 2,3; 2,5. А також модифікація з безпосереднім упорскуванням і системою VCT обсягом 2,0.
- Двигун EcoBoost – Fox – 3-х циліндровий 12 клапанний бензиновий мотор, об’ємом 1,0 з системою VCT, з безпосереднім упорскуванням палива, має модифікації з турбонаддувом і без нього. Привід ГРМ ремінний у масляній ванні.
- Двигун EcoBoost – Sigma – 16 клапанний бензиновий мотор з ремінним приводом TPM без шпонок. Робочий об’єм 1,5; 1,6. Має безпосереднє упорскування і систему VCT, а також турбонаддув.
- Двигун EcoBoost – Duratec – 16 клапанний турбомотор, з ланцюговим приводом, безпосереднім упорскуванням та системою VCT. Робочий об’єм 2,0; 2.3.
- Двигун Duratec T5 – 20 клапанний 5-циліндровий мотор з ремінним приводом без шпонок, турбонаддувом з системою VCT, робочий об’єм 2,5.
- Дизельні двигуни серії DW – 16 та 8 клапанні дизельні мотори з турбонаддувом, упорскуванням CommonRoil. З ремінним приводом на обсягах 14; 1,5; 1,6. З ланцюговим приводом обсягами 2,0; 2.2. Є шпонки на всіх модифікаціях.
А також безліч інших двигунів L5; V6; V8 ми поміняємо ГРМ на будь-якому двигуні, будь-якої складності.
Якщо Ви не знайшли потрібну Вам послугу, зв’яжіться з нами і наш фахівець допоможе Вам.