
Трос ручника є однією з ключових складових гальмівної системи автомобіля. Саме цей вузол відповідає за процес гальмування транспортного засобу. За конструкцією це дріт в оболонці, що має наконечники з обох боків. Один наконечник приєднується до гальмівного щита, а другий – до кузовного кронштейна.
У процесі гальмування підіймається спеціальний важіль, який передає по тросу «сигнал» до гальмівної системи та авто починає гальмувати. Якщо з цими елементами спостерігаються якісь проблеми, це може призвести до відмови гальм. Ось чому так важливо систематично перевіряти та, якщо це необхідно, виконувати заміну троса ручника.
Як визначити, що необхідна заміна троса ручника в Києві
Майстри СТО Форд у Києві (Ford Service) доповідають клієнтам, що система гальмування використовується постійно під час їзди. Тому абсолютно всі її вузли зношуються і потребують систематичного обслуговування, ремонту, заміни.
Якщо розглядати ситуації, коли потрібна саме заміна троса приводу ручного (стоянкового) гальма, першими ознаками несправності вузла будуть:
- видимі пошкодження дроту – ниток троса;
- проблематичний, утруднений рух троса через утворення засмічення;
- ослаблення кріплень у місцях зіткнення троса з кронштейном та гальмівним щитом.
Щоб зрозуміти, чи потрібно виконувати заміну троса ручника або можна обійтися ремонтом, потрібно підняти вузол за допомогою спеціального обладнання — підіймача.
На СТО Форд у Києві (Ford Service) діагностику цього вузла завжди виконують два експерти — перший тисне на гальмо стоянки, а другий вивчає «поведінку» троса під транспортним засобом. До речі, це важлива причина чому самостійно виконати таку роботу неможливо.
Як проводиться заміна тросів ручника Ford
Якщо звернутися до експертів — на СТО Форд у Києві (Ford Service), то всі роботи із заміни тросів ручника Ford будуть виконуватися з дотриманням техніки безпеки, використанням спецтехніки, та в наступній послідовності:
- Демонтаж із транспортного засобу задніх коліс.
- Знімає гальмівні барабани (якщо автомобіль має задні дискові гальма, барабани можна не знімати).
- Демонтаж кріпильних наконечників троса ручника.
- Відгвинчує кріпильну контргайку, яка фіксує гайку вирівнювача.
- Витягування троса ручника із щита.
- Установка нового троса та складання всіх елементів у зворотному порядку.
Після всього вищеописаного необхідно виконати грамотне регулювання натягу нового троса. Причому таким чином, щоб хід гальма стоянки не був більше 5-и клацань. На останньому етапі виконується перевірка гальмівної системи – у процесі їзди:
- Автомобіль розвиває швидкість близько 20 км/годину.
- Ручник різко тягнеться водієм на себе.
- Якщо все гаразд, машина зупиняється менш ніж за 2 секунди.
Крім того, після заміни троса приводу ручного (стоянкового) гальма необхідно перевірити, як працюватиме ручник на спуску у 25 градусів (коли водій тягне гальмо стоянки на себе на швидкості близько 20 км/год, машина також повинна зупинитися за 2 секунди).
Щоб дізнатися ціну заміни троса ручника або уточнити якісь питання щодо цього процесу, зв’яжіться з експертами СТО Форд у Ford Service.
Якщо Ви не знайшли потрібну Вам послугу, зв’яжіться з нами і наш фахівець допоможе Вам.