
Датчик паливної системи розташований на рампі і як будь-який інший елемент цього вузла автомобіля, він може вийти з ладу. Перші ознаки його пошкодження – проблеми із запуском двигуна, його нестабільна робота тощо. І вірогідність 99% що потрібна буде заміна датчиків паливної системи. А особливо якщо бортовий комп’ютер повідомляє про необхідність перевірити двигун.
Чому важливо вчасно проводити діагностику паливної системи та частково її датчика
Датчик системи подачі палива в ДВЗ це елемент, здатний звести до мінімального викиду шкідливих для організму та навколишнього середовища газів (випарів). Це він визначає, який саме обсяг (оптимальний) пального потрібно подати до ДВЗ, щоб він нормально коректно працював. Також цей датчик контролює, щоб у паливо-провідному каналі не було залишків пального (це може призвести до проблем).
Працює датчик паливної системи таким чином:
- Визначає тиск у паливній рампі (розраховує точний обсяг пального у рампі).
- При виявленні палива в системі датчик посилає помповому обладнанню сигнал для підкачування.
- При досягненні певного тиску в системі, помпа надходить сигнал на припинення роботи.
- Коли тиск знову почне падати, датчик знову подасть сигнал помпового обладнання для подачі палива.
Чим загрожує ігнорування систематичної діагностики паливної системи та її датчиків
Якщо не перевіряти паливну систему за регламентом, датчик може вийти з ладу, про що говоритимуть такі проблеми з автомобілем:
- запалення займає більше часу, ніж раніше – завести машину стає все важче;
- ДВЗ починає функціонувати некоректно, про що говорять різні помилки (коди: Р-0087, Р-0192, Р-0173, Р-0088, Р-0170, Р-0171, Р-0172, Р-0194, Р-0213, Р-0175, Р-0174, Р-0214, Р-0191, Р-0193, Р-0190)
- мотор глухне під час роботи на холостих оборотах тощо.
Як проводиться діагностика паливної системи та заміна датчика
Усі роботи можна поділити на 3 етапи.
Діагностика паливної системи
Машина заводиться, експерти фіксують усі помилки, визначають коректність роботи циліндрів, відсутність вібрацій. Потім відкривається капот – на предмет розривів та пошкоджень перевіряється електропроводка датчиків паливної системи.
Заміна датчиків паливної системи
Якщо встановлено, що несправність криється саме в датчику паливної системи, проводиться його заміна:
- Автомобіль встановлюється на рівному місці. Трансмісія повинна бути в режимі “PARK” (автомат) або на 1-й передачі (механіка).
- До прикурювача підключається спеціальний акумулятор-регулятор на 9 вольтів. Він подає живлення на бортовий комп’ютер авто.
- З акумулятора машини знімаються клеми.
- Для доступу до датчика знімається захисний кожух двигуна (якщо є), від’єднуються всі кріплення від самого датчика, він виймається з рампи.
- Паливна система очищається від бруду (особлива увага приділяється всім контактам).
- Проводиться заміна датчика паливної системи новий елемент встановлюється на місце несправного. До нього підключається електропроводка.
- Усі розібрані елементи збираються у зворотній послідовності.
Перевірка
На останньому етапі потрібний детектор горючих газів. Цей пристрій дозволяє перевірити, чи немає джерел шкідливих газів у паливній системі. Також про них можуть говорити сторонні їдкі неприємні запахи.
Де в Києві замінити датчики паливної системи
Звертайтеся на СТО Ford у Києві (Ford Service) і наші експерти проведуть професійну комплексну діагностику паливної системи вашого автомобіля і, якщо це необхідно, зможуть оперативно замінити датчики вузла. Ми пропонуємо оптимальну ціну на заміну датчиків паливної системи, а також гарантуємо виконані роботи.
Якщо Ви не знайшли потрібну Вам послугу, зв’яжіться з нами і наш фахівець допоможе Вам.