
Заміна ДВЗ у форді, як правило, проводиться під час несправності та недоцільності його ремонту, або неможливості капітального ремонту. За правилами двигун знімається разом з КПП, всі навісні агрегати детально оглядаються і за потреби ремонтуються або змінюються. Всі рідини та мастила змінюються на нові в тому числі й КПП.
При заміні ДВЗ на Б/У не можна ставити мотор у тому вигляді, який він є. Обов’язково потрібна заміна ременя ГРМ на новий та розкоксування поршневих кілець. А також обов’язково перевірка компресії. Всі різьбові з’єднання вимагають огляду, при необхідності чистки гравером і змащення або нанесення фіксатор різьблення. В разі пошкодження різьблення, його потрібно відновити за допомогою “футорки” або подібних технологій.
Якщо Ви не знайшли потрібну Вам послугу, зв’яжіться з нами і наш фахівець допоможе Вам.