
Для правильної діагностики теч потрібно відмити двигун і КПП (коробку перемикання передач), для виявлення джерела течі та подальшого усунення у форді. При заміні деяких сальників та прокладок потрібно змити мастило з вузла. Усунення витоків, протікань і запотівань можна зробити в Києві, на СТО Ford Service. Ми обслуговуємо такі моделі, як Фокус, Транзит, Ф’южн, Фієста і т.д.
Категорично заборонено забивати сальники без спеціальних оправок і монтувати прокладки не зачищаючи та не знежирюючи поверхні, що сполучаються.
Деякі ущільнювачі двигуна змінюються лише після розбирання системи ГРМ, а також демонтажем трансмісії. Усі роботи повинні проводитися згідно з інструкцією заводу із застосуванням моментів затягування, та використовувати спеціальні монтажні оправки.
Якщо Ви не знайшли потрібну Вам послугу, зв’яжіться з нами і наш фахівець допоможе Вам.