
Для регулювання клапанного зазору у форді необхідно розібрати систему ГРМ, зняти розподільний вал і за формулою вирахувати необхідний розмір штовхача клапана для виведення заводського теплового зазору.
Причиною “затискання клапанів” зменшення паливного зазору є газобалонне обладнання “ГБО”, внаслідок збільшеної робочої температури в камері згоряння через велике октанове число газу пропан-бутан. Тому, через певний пробіг необхідно перевіряти зазори клапанів і проводити їх регулювання, щоб уникнути прогорання клапана, що призводить до ремонту двигуна.
Зменшення товщини штовхача збільшення теплового зазору допускає проточку штовхача. Категорично не допустимо виконувати цю процедуру підручними засобами, наприклад дрилем, бор машиною, болгаркою, наждаком тощо.
Проточка штовхача або верхівки стрижня клапана повинна виконуватись виключно на токарному верстаті з витримкою всіх гостів токарної обробки металу. Або замінити штовхачі на нові потрібні розміри, які завжди є в наявності в сервісному центрі “Ford Service”.
Якщо Ви не знайшли потрібну Вам послугу, зв’яжіться з нами і наш фахівець допоможе Вам.