
Капітальний ремонт двигуна ford, це складний і трудомісткий процес у найважливішому вузлі в автомобілі. Основним кроком є діагностика всіх деталей тертя і площин, що сполучаються. Дефектування має виконуватися виключно з високоточними вимірювальними приладами. Від якості діагностики залежить подальший ресурс ДВЗ (двигун внутрішнього згоряння) після ремонту.
У жодному випадку не можна проводити заміну поршневих кілець без ремонту гільз циліндрів, оскільки ніколи не буває зношування лише однієї деталі тертя. Подібний ремонт буде абсолютно марним і не продовжить ресурс ДВС. Те саме стосується і заміни вкладишів без припасування шийок колінвала в потрібний тепловий зазор.
Запорука довговічності ДВЗ після ремонту, це нові гільзи із правильно нанесеним хоном, а також правильною глибиною хону. Нові поршні з новими кільцями. Витримка технологій термомонтажу поршневих пальців у шатун з використанням спеціальних центрувань оправок. Вирівнювання ваги поршнів та шатунів з похибкою в 1 грам для балансу кривошипно-шатунного механізму. Шліфування шийок колінвала під нові ремонтні вкладиші. Балансування колінчастого валу з маховиком і по можливості шківом. Заміна напрямних клапанів ГБЦ (головка блоку циліндрів) тільки на кераміко-металевих.
Прирізка сідел клапанів спеціальним обладнанням Neway з витримуванням трьох робочих фасок. Зварювальні роботи алюмінієвих деталей ДВЗ із перевіркою герметичності під тиском. Фрезерування площин ГБЦ та блоку циліндрів повинні виконуватися з контролем ступеня стиснення у циліндрах. Кожна деталь вимагає особливої уваги від процесу діагностики та токарних робіт, до процесу монтажу зі спеціальними монтажними мастилами та з правильними моментами затягування всіх різьбових з’єднань. Також використання якісних запчастин моторної групи.
Капітальний ремонт двигуна форд можна здійснити в автосервісі Ford Service. Саме тут проводиться ремонт будь-яких двигунів марки Форд (Транзит, Ф’южн, Фокус, Фієста тощо).
Якщо Ви не знайшли потрібну Вам послугу, зв’яжіться з нами і наш фахівець допоможе Вам.